سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

این وبلاگ توسط گروه ایران صراف راه اندازی شده است...
نسخه آزمایشی سکه نیوز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

ایران صراف : یک استراتژیست ارشد بازار طلا پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا در بلند مدت روند نزولی خود را ادامه خواهد داد و به کمتر از 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید.


به گزارش سکه نیوز به نقل از یاهو نیوز؛ "بیل باروش" تحلیلگر برجسته موسسه راهبردی آی آی تریدر تاکید کرد: در حالی که قیمت طلا در سه ماه نخست امسال 10 درصد کاهش داشته و در سه ماه دوم نیز احتمالا 20 درصد دیگر کاهش خواهد یافت، به نظر می رسد قیمت این فلز گرانبها در بلند مدت به کمتر از 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، وی تصریح کرد: ما هدف 1154 دلاری برای هر اونس طلا را در میان مدت اعلام کرده ایم ولی احتمال کاهش قیمت طلا به 1000 دلار در هر اونس نیز در بلند مدت وجود دارد.

وی افزود : نگرانی نسبت به متوقف شدن اجرای بخشی از سیاست های محرک پولی در آمریکا و افت نرخ تورم در این کشور تاثیر زیادی بر کاهش قیمت جهانی طلا داشته است.

فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفته است تا در صورت بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده اجرای بخشی از برنامه 85 میلیارد دلاری خریداری اوراق قرضه را متوقف کند.

وی گفت: کاهش نرخ تورم آمریکا به زیر 2 درصد موجب کاهش نگرانی سرمایه گذاران نسبت به فشارهای تورمی شده و این مساله می تواند موجب افت بیشتر قیمت طلا شود.

وی افزود: ادامه روند صعودی ارزش دلار در بازارهای بین المللی ارز تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا در روزهای اخیر داشته است. به نظر می رسد با ادامه روند موجود قیمت جهانی طلا در سال 2014 میلادی نیز کاهش خواهد یافت.

شمش

  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی