سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

این وبلاگ توسط گروه ایران صراف راه اندازی شده است...
نسخه آزمایشی سکه نیوز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

سکه نیوز: احتمال سقوط قیمت طلا به کمتر از 1055 دلار

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ

سکه نیوز : تحلیل تکنیکال موسسه تحقیقاتی گالکسی فیوچرز نشان می دهد که احتمال افت قیمت جهانی طلا به کمتر از 1055 دلار تا پایان امسال وجود دارد.



به گزارش سکه نیوز به نقل از بلومبرگ؛ تحلیلگران موسسه تحقیقاتی "گالکسی فیوچرز" بر این باورند که قیمت طلا پس از شکستن سطح مقاومتی 1418 دلاری اکنون در سراشیبی نزول قرار گرفته است و احتمال افت بیشتر قیمت آن طی ماه های آینده وجود دارد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان این موسسه اعلام کردند که وضعیت بازار طلا نشان می دهد که قیمت این فلز در کوتاه مدت حدود 1200 دلار در هر اونس تثبیت خواهد شد ولی در ماه های آینده احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

بر این اساس، اعتماد سرمایه گذاران بین المللی نسبت به سرمایه گذاری در بازار طلا از دست رفته است و این مساله موجب کاهش بیشتر قیمت طلا تا 6 ماه آینده خواهد شد. 

قیمت جهانی طلا در سه ماه دوم 2013 میلادی بیش از 23 درصد کاهش داشته که این بدترین عملکرد قیمت طلا از سال 1968 میلادی به شمار می رود. قیمت طلا در 12 سال گذشته به طور متوالی افزایش داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی