سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

این وبلاگ توسط گروه ایران صراف راه اندازی شده است...
نسخه آزمایشی سکه نیوز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

ایران صراف: بدنبال اظهارات برنانکه مبنی برکاهش زود هنگام خرید اوراق قرضه و کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین حد سال 2010میلادی ، کارشناسان اقتصادی بلومبرگ طی3.5سال اخیر بیشترین کاهش را برای بهای طلا پیش بینی کردند.


به گزارش سکه نیوز  به نقل از بلومبرگ، درنظرسنجی این هفته از 26تحلیلگر اقتصادی بلومبرگ15نفر به کاهش، 6نفربه افزایش و 5نفر به ثبات قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند.

بر اساس این گزارش، روز جمعه قیمت جهانی طلا برای اولین بار از سپتامبر سال 2010 تاکنون به زیر 1300دلار رسید. سرمایه گذاران در سال جاری میلادی حدود 525.9تن از ذخایر طلای خود به ارزش 21.9میلیارد دلار را به فروش رسانده اند.

این گزارش می افزاید، از سال 2008میلادی که بانک مرکزی آمریکا اقدام به چاپ پول بیشتر کرده ، قیمت جهانی طلا دو برابر شده است.

بر این اساس، "فردریک دارین" کارشناس ارشد کالاهای اقتصادی در ژنو اظهار داشت: اظهارات اخیر برنانکه رئیس بانک مرکزی آمریکا آخرین نشانه های پایان دوران رشد طلا است.

بهای جهانی طلا روز آدینه در بازار لندن به 1269دلار سقوط کرد و کمترین حد خود از سال 2010را به ثبت رساند.

قیمت اونس جهانی طلا از آغاز سال جاری میلادی تاکنون تا23درصد کاهش یافته است.

تازه ترین آمارهای بدست آمده از بلومبرگ نشانگر این امر می باشد که میزان ذخایر طلای صندوق سرمایه گذاری ETP به 2106.1تن رسیده است که کمترین حد از مارس سال 2011 به شمار می رود.

میزان تقاضای خرید فیزیکی طلا در هند طی ماه جاری به علت افزایش میزان مالیات بر واردات این فلز به شدت با کاهش مواجه شده است.

به گزارش کیتکو میزان تقاضای خرید طلا در آمریکای شمالی و اروپا نیز از ماه آوریل تاکنون 80درصد کاهش یافته است.
شمش

  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی