سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

این وبلاگ توسط گروه ایران صراف راه اندازی شده است...
نسخه آزمایشی سکه نیوز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

ایران صراف : بهای طلا، سکه و ارز امروز در بازار با افت و خیز شدیدی مواجه شد، بطوریکه هر قطعه سکه بهار آزادی در این بازار با نوسان 92 هزارتومانی همراه گردید.


به گزارش سکه نیوز امروز در دومین روز از فصل گرم تابستان بازار نیز در آستانه میلاد حضرت مهدی(عج) داغ و پر رونق بود، و آنچه این بازار را بیش از همه گرم کرده بود، قیمت های بی سابقه و حیرت آور بود.

در این روز بازار گرم زیر 100 هزار تومان، و دلار زیر 3000 تومان را تجربه کرد. گرچه رفت و برگشت قیمتها نهایتاً به جایگاه روز گذشته رسید.


براساس این گزارش، امروز هنوز چند صبایی از آغاز بکار رسمی بازار نگذشته بود که سقوط حیرت آور ارزها چشمان گشادشده اهالی بازار را به خود جلب کرد، و با وجود تعطیلی بازار های جهانی، قیمت سکه در آستانه یم میلیون تومان قرارگرفت.

در همین حال دلار آمریکا که تأثیر فراوانی بر بازار طلا و سکه داشت با ثبات اونس جهانی طلا، یکه تاز تعین قیمت این بازار شد، ولی خود به کانال قیمتی 2000 تومان سقوط کرد و تا 2920 تومان نیز پائین آمد، که به تبع خود طلا و سکه را نیز کاهشی کرد.

گزارش سکه نیوز می افزاید، با افت بها در بازار ارز، هرگرم طلای 18 عیار سقوطی شگرفی را تجربه کرد، و با افت 5 هزار تومانی مرز 100 هزار تومان را شکست و وارد محدوده 95 هزار و 450 تومان رسید.

سکه نیز در این بازار از این کاهش بها بی نصیب نماند، و با افت 83 هزار تومان نسبت به ساعات پایانی روز قبل به یک میلیون و 38 هزار تومان رسید که این رقم در هشت ماه گذشته بی سابقه بوده است.

افت قیمتهای امروز درحالی رخ داد که بازار در ایام شعبانیه و موسم جشنها و به عبارتی دیگر در اوج تقاضا در زمان موقعیت معمول است.
بر پایه این گزارش، افت قیمتها تا ساعت 2 بعد از ظهر ادامه یافت و از آن موقع به بعد بازار معکوس شد و در جهت افزایشی گام برداشت، و با توجه به تعطیلی فردا و افزایش حجم تقاضا روند مثبت دلار و طلا آغاز و تقریباً به بهای آخرین ساعات کاری روز گذشته بازگشت.

این گزارش حاکیست، نهایتاً دلار آمریکا امروز بر روی بهای 3115 تومان آرام گرفت، و هر سکه بهار آزادی پس از فتح قله یک میلیون و 130 هزار تومانی در بهای یک میلیون و 96 هزار تومان ثبیت شد.
هرگرم طلای 18 عیار نیز امروز در پایان ساعت کاری بازار به رقم 100 هزار و 535 تومان، و هر مثقال طلای 17 عیار در بهای 435 هزار و 500 تومان به فروش رسید. هرمثقال طلای 17 عیار امروز در پائین ترین قیمت 513 هزار تومان معامه شد.

شایان ذکر است، امروز صرافی ها روز پرکاری را سپری کردند، و در مقابل حجم فراوان متقاضی فروش تنها یک جمله می گفتند: فعلاَ خرید نداریم.
در این میان آنچه به وضوح به چشم می آید، نگرانی و سردگمی دارندگان سکه و ارز، فروشندگان و فعالان بازار است، که هیچ آینده ای برای طلا و ارز پیش بینی نمی کنند، و با خود این سئوال را دوباره مرور می کنند که قیمتها دوباره بالا خواهد رفت؟ 

  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی