سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

این وبلاگ توسط گروه ایران صراف راه اندازی شده است...
نسخه آزمایشی سکه نیوز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

سکه نیوز: درحالیکه سرمایه گذاران در هفته جاری منتظر انتشار اطلاعات اقتصادی از آمریکا می باشند تا از زمان کاهش طرح محرکه اقتصادی اطمینان حاصل نمایند قیمت جهانی طلا امروز با رشد اندکی مواجه شده است.




به گزارش سکه نیوز به نقل از رویترز، هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز در محدوده 1245 دلار داد و ستد شده است. بهای این فلز طی ماههای آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی تا 25درصد کاهش یافته و بیشترین عملکرد خود را از سال 1968تاکنون به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته ترس سرمایه گذاران از پایان زود هنگام اجرای طرح محرکه اقتصادی آمریکا قیمت جهانی طلا را زیر سطح 1200دلار کاهش داد.

بر اساس این گزارش، روز آدینه یکی از مقامات بانک مرکزی آمریکا تصریح کرد: سپتامبر (مهر ماه) زمان مناسبی برای بانک مرکزی خواهد بود تا میزان کاهش طرح خرید اوراق قرضه را تعیین نماید.

تازه ترین گزارشها حاکیست میزان تولیدات صنعتی PMI صنعتی چین در ماه ژوئن به پایین ترین حد طی 4 ماه اخیر رسیده است که این امر نشانگر کاهش رشد اقتصادی چین می باشد که بر بازارهای مالی جهان تاثیر گذار است. 

گفتنی است میزان فروش سکه شرکت "ایگل گلد" آمریکا در ماه ژوئن به 57 هزار اونس رسیده که پایین ترین حد از آگوست سال گذشته تاکنون به شمار می رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی