سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

این وبلاگ توسط گروه ایران صراف راه اندازی شده است...
نسخه آزمایشی سکه نیوز

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی


سکه نیوز: کارشناسان اقتصادی با توجه به اینکه تجربه نشان داده پس از کاهش شدید قیمت جهانی طلا میزان خرید فیزیکی این فلز افزایش می یابد، پیش بینی کردند قیمت طلا در نیمه دوم سال2013 با رشد مواجه خواهد شد.  

   

 

به گزارش سکه نیوز،طبق آخرین آمار بدست آمده از بلومبرگ قیمت جهانی طلا در نیمه دوم سالهای 1981تا2000میلادی تا 1.3 درصد افزایش یافته است. بهای اونس طلا در نیمه اول این سالها با افت 3.9درصدی مواجه شده بود.

از زمانی که سرمایه گذاران اعتماد خود را به طلا به عنوان یک پناهگاه امن برای سرمایه گذاری از دست داده اند بهای طلا در سال جاری میلادی برای اولین بار طی 13سال اخیر بیشترین کاهش خود را به ثبت رسانده است.

سقوط اخیر قیمت جهانی طلا موجب رشد تقاضای خرید فیزیکی جواهرات و سکه به هنگام فصل جشنهای عروسی و جشنهای مذهبی در آسیا بویژه چین و هند شد.

"برنارد سان" رئیس مرکز خرید و فروش فلزات گرانبها در موسسه MKS ژنو اظهار داشت: خرید فیزیکی طلا همواره به طور فصلی بوده و افراد همیشه به هنگام کاهش قیمتها اقدام به خرید طلا می کنند.

از زمان آغاز بازار طلا در سال 2001میلادی بهای این فلز در نیمه دوم سال تا 11درصد افزایش یافته است.

طبق آمار بدست آمده از تامسون رویترز میزان خرید طلا در نیمه دوم9 سال از 12 سال اخیر بسیار قوی بوده است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی